Selecteer een pagina

Wat bieden wij

WAT BIEDEN WIJ?

Tijdens uw behandeltraject of de follow-up vindt er een screening plaats op uw persoonlijke wensen en behoeften in een ‘basisconsult’. Naast aandacht voor de eventuele (late) gevolgen van de behandeling komen daarbij ook leefstijlfactoren en het algeheel welzijn aan bod.

Om een zo compleet mogelijk beeld van uw persoonlijke situatie te krijgen, vragen we u om voorafgaand een vragenlijst in te vullen. Deze wordt digitaal naar u verstuurd via het Zorgportaal. Daarnaast verzoeken wij u om een overzicht van uw medicatie en supplementen mee te nemen naar het consult.

Door deze werkwijze krijgt iedereen een advies op maat.

Veelal geven de bevindingen met een eventueel bijbehorend advies voldoende handvatten om zelf mee aan de slag te gaan.

DOOR WIE

De ‘basisconsulten’ in de follow-up worden gedaan door de volgende collega’s:

  • Alda Bons, oncologieverpleegkundige. Alda is lid van het Integraal Zorgteam en daarnaast leefstijlcoach, hormoonconsulent, orthomoleculair voedings- en suppletie adviseur en orthomoleculair hormooncoach.
  • Sissi Grosfeld, verpleegkundig specialist. Sissi is lid van het Integraal Zorgteam en daarnaast leefstijlcoach, orthomoleculair therapeut en natuurgeneeskundige.

EXTRA ZORG NODIG?

Soms is extra ondersteuning gewenst. In dat geval worden met u de mogelijkheden besproken voor aanvullende ondersteuning binnen het Integraal Zorgplein AMZ of daarbuiten. Tijdens uw traject krijgt u een overzicht met de mogelijkheden aangeboden. Samen met u wordt bekeken wat uw behoefte hierin is. Daarbij kunt u denken aan onder andere de mogelijkheid tot aanvullende ondersteuning met betrekking tot leefstijl, hormoonbalans, botgezondheid, pijn, slaap of smaak. Ook is gerichte verwijzing naar externe, gespecialiseerde partijen mogelijk, zowel binnen als buiten het Zorgplein AMZ. Te denken valt aan een psycholoog, een seksuoloog, een (online) coachingsprogramma of een re-integratiecoach. In sommige gevallen valt dit aanbod binnen vergoede zorg en in andere gevallen komt dit voor eigen rekening. Wij informeren u hier duidelijk over.

 

 

Voor mij als partner was het ook zwaar. Natuurlijk staat mijn vrouw centraal, maar het was prettig dat ook aan mij werd gevraagd hoe het met me gaat.
Patiënt van het Alexander Monro Ziekenhuis

Zo goed en zo kwaad als het gaat, wil ik blijven werken. Fijn dat ik direct met Re-turn in contact werd gebracht. Ik weet zeker dat het met hun hulp gaat lukken.
Patiënt van het Alexander Monro Ziekenhuis

Ik werd niet louter gezien als een patiënt met een ziek lijf. Wij spraken ook over hoe ik in het leven sta en hoe ik met deze ziekte omga. Er werd nooit om de hete brij heen gedraaid, ook niet in moeilijke gesprekken.
Patiënt van het Alexander Monro Ziekenhuis

 

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken? info@alexandermonro.nl of 030 721 01 04

Onze gespecialiseerde zorg wordt vergoed vanuit uw basiszorgverzekering.

 

Laatste nieuws

Grote problemen in de borstkankerzorg

Grote problemen in de borstkankerzorg

Alexander Monro Ziekenhuis: Verlenging interval screening en niet inzetten bewezen effectief aanvullend MRI-onderzoek leiden tot schrijnende consequenties Bilthoven – De intervaltijd van de...

Een mooie columnreeks; ervaringen van een patiënt en van enkele van onze specialisten. Leest u hier de eerste columns.